2012. szeptember 10., hétfő

Egy jó nagy fürdés

Ma nem dolgoztam, hanem a szakdolgozatomat molyolgattam úgy délután háromig, aztán egy határozott mozdulattal lecsuktam a gépemet. Ideje készülődni a uszodába. Mi is kell? Két törölköző, Bencusnak fürdőköntös, pacsker, fürdőnacik, labda, karúszó és némi vacsora, meg az apróságok. Négy óra előtt tíz percel fékeztem az ovi előtt, futás az udvarra, na még nagyban játszik a csapat. Bence Mátéval nagy munkába a homokozóban, meglát, rohan, elköszönünk. 16:15-re beértünk az aquaworld-be és lám, a péztáros hölgy már esti jegyet ad és Picurt beengedi ingyen. Ez jó kezdet! Fél ötkor már a gyerekvilágban csúzdázunk, előbb a rózsaszin kiscsúzdát, majd a kék kígyót, végül a nagy tarka csuszit is kipróbáltuk vagy 100x. Gyorsan eljött az este hét óra, de azért még egy kis játszóház is belefért. Fél nyolckor már zuhanyzás, hajmosás mindkettőnknek és nyolc óra körül már otthon is voltunk. Találkozás és élménybeszámoló Anyának, fogmosás és Bencus már az igazat álmát alussza. Hát ilyen volt egy apás nap.

6 megjegyzés:

  1. Király, hogy apa is posztol! (Bár időbe telt, míg összeraktam a sztorit. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, így még el is gondolkoztat. De viccet félretéve mondom majd neki, hogy az aláírás ne maradjon el, az átláthatóság kedvéért.  Már nagyon belelendült, még a végén kiszorulok az írásból. 

      Törlés
    2. Amúgy be lehet állítani valahol, hogy más is írhat bejegyzést. És akkor a "bejegyezte: Viki" helyett az jelenik meg. (Ja, és be kéne állítani azt a bibit is bal felül, addig nem tudok feliratkozni. :P)

      Törlés
    3. Azzal a bibivel napok óta nem tudok mit kezdeni sajna. „Alapértelmezett sablonstílusok használata”-t pipáltam be, de nem akarja az igazságot. Ha lesz egy pici türelmem, szórakozom még vele. Bocsi addig is.

      Törlés