2012. szeptember 10., hétfő

Hétfő reggel

Eljött a hétfő reggel. Mivel a hétvégén dolgoztam, a hétfői és keddi napot itthon töltöm, ami azt jelenti, hogy Bencust Én viszem oviba, tornászni és egyéb szórakozásokat tervezhetek vele. Reggel 6-kor Bence már jelezte, Ő aztán tovább már nem akar szundizni, úgyhogy rövid ugribugri után (ami Anya és Apa között történt) felkeltünk. Anya ma későn jön haza, úgyhogy hagytuk aludni egy kicsit. A szokásos reggeli-fogmosás-öltözködés után elindultunk az oviba. Közben mondtam picúrnak, hogy készüljön, mert délelőtt reggeli tornájuk lesz a nagy tornaterembe. Tudván, hogy nagyon várja már a tornát - Pénteken beosont a terembe, alig tudtam kicsalogatni; van bordásfal, zsámony, padok, meg minden ami kell - rékérdeztem Ági néninél, mire az ovó néni elmodnta, hogy a nagytorna péntekenként lesz. Bence el is keseredett picit, de mondtam neki, hogy holnap megyünk tornászni Jutka és Irisz nénihez, úgyhogy megbékélt és a katicájával a kezébe berohant Áronkához és a többiekhez. Egy kislány oda is ment hozzá: "Bencus, örülsz, hogy jól megtaláltam  katicádat?", mire Ő bizonytalanul bólintott és már le is csüccsent a csapatba. A reggel tehát így indult. Délután, arra gondoltam elmegyünk uszodába kihasználva a beharangozott jóidőt, nomeg kipróbáljuk a nagyobb csúszdákat is...

Írta: Apa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése