2013. február 13., szerda

Időhiány


Az igazság az, hogy valahogy mindennel el vagyok úszva, ezért posztolgatom a decemberi sztorikat csak most februárban. Próbálom utolérni magam így csak nyúlfarknyi történetek kerekednek, hiszen a kutya nem emlékszik a két hónapja történtekre, de azért amennyire lehet, próbálom az idő vonalat tartani.
 A mikulástól kapott a nagyfiú egy Big Ben,  3D kirakót. Persze én rakom ki, kb. naponta 5x, mert a nagy játékban hol egy űrhajó, hol egy meteor dönti romba. Mind e-mellett felfedezte a fényképezést, ezért a kettőt ötvözni is szokta. J Vagyis igen extravagáns képek sikerülnek. Készítettem belőle egy kollázst.
Művész fotók, Á la Bence:

 
Ja és ha mikulás, ezt mindenképpen szeretném lejegyezni, mert én nem ismertem és félő, hogy feledésbe merül.

Kipp-kopp, ni ni ni,
Közeledik valaki,
Leng-lobog a szakálla,
Báránybőr a bundája,
Pápaszemét felteszi,
A puttonyát leteszi,
Jaj de pompás, jaj de jó,
Itt van már a Télapó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése