2013. február 13., szerda

Karácsony


Na, ez vicc. J Így két hónap távlatából olyan mintha egy éve lett volna. Az biztos, hogy kemény menet volt, ha jól emlékszem. Peti állam vizsgázott, dec. 17-én, én szimplán vizsgáztam mindenféle nyalánkságból, plusz munka helyemen extra gigxer , tuti buli, alvás nuku. A gyerek nem tudom ez alatt hol volt, talán az oviban. Lehet, hogy néha ott is aludt? Minden esetre, karira azért összeszedtük magunkat, még Karácsonyfát is sikerült virítani, igaz az ajándékokat, szinte szenteste vettük meg. J Örült egy év van mögöttünk, még most sem tudom, hogy hogyan éltük túl. Volt munkanélküliség, állás csere-bere, vizsga hegyek, új ovi. Jó, hogy véget ért minden esetre.
 
Ja, de karácsony a főcím… Bence ismét egy rakás ajándékot kapott, amit én nagyon ellenzek, de képtelen vagyok a családdal ezt megértetni. Az öröm, az ürömben, hogy lassan sikerül koordinálni az ajándékok milyenségét a család részéről, és ez nagy öröm. De inkább pár kép. J
 
Ez egy tuti kis járgány (mozdony). Komolyan, atomjaira lehet szétszedni, van hozzá mindenféle csavarhúzó. Bencének bejött.
 
Zingo és Bogyó Babóca társas. Mind a kettő nagyon csúcs.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése