2013. július 7., vasárnap

Farsang


Azt hiszem így négy hónap távlatában, nem fogok sok mindenre emlékezni, Bence 2. farsangi bulijáról, de ha mást nem fényképekkel szeretném, ha itt is szerepelne.

Bence idén, sárkány jelmezt álmodott meg magának. A tavalyi katica jelmez, több napon át tartó varrását követően, úgy gondoltam jó lesz nekünk a kölcsönzött, kevésbé kreatív változat is. Az gondoltam, hogy pikk-pakk találni fogunk jelmezt, de a biztonság kedvéért már januárban elkezdem kutatni utána a neten. És mennyire jól tettem, mert a sárkány nem annyira felkapott mese hős, mint a pók ember. Eszméletlen mennyire egy kaptafára működnek a kölcsönzők, mennyire hiányzik a kreativitás. Tulajdon képen, mindenhol ugyanazok a formációk elérhetők, de ezt csak zárójelben említem. Szóval, nagy nehezen megtaláltam Budapest, talán egyetlen sárkányát és ez lett Bence farsangi jelmeze.

Nagyon jól érezték maguk a gyerekek, Peti kicsit maradt is, így készült pár kép és videó is.


A két jó barát, Bence(zöld sárkány) és Máté(piros sárkány):

 

Reggeli torna, farsangosan:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése